Screen
Saver
TOPIC
Table
Petits
secrets
Participez
à la cagnotte
Suivez-nous!
YOUTUBE
Suivez-nous!
TWITCH
Suivez-nous!
TWITTER
Suivez-nous!
FACEBOOK
Suivez-nous!
INSTAGRAM
DISCORD

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi)

Page 8 sur 8 Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

LUPs Club Re: Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi)

Message par Cloda le Ven 6 Déc 2019 - 23:23

I played some tournaments tonight and now I'm really frustrated that tournament scores does not count towards the leaderboards.  I'd like if tournament scores (with evidence like a photo) can count towards this leaderboard.

Creature from the Black Lagoon - Classic Tournament
Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal16

Medieval Madness - Classic Tournament
Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal17

Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Revenir en haut Aller en bas

LUPs Club Re: Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi)

Message par FunkySon le Sam 7 Déc 2019 - 0:02

@Cloda a écrit:I played some tournaments tonight and now I'm really frustrated that tournament scores does not count towards the leaderboards.  I'd like if tournament scores (with evidence like a photo) can count towards this leaderboard.

I agree with you.
I do not know all the parameters of the tournaments but if it's standard with 3 balls (no more), I think that it can count for our leaderboards:)
FunkySon
FunkySon
LUPien bavard
LUPien bavard

Message par Cloda le Sam 7 Déc 2019 - 23:30

Fish Tales - Classic Arcade

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal18

XBox One user ID - PinStratsDan

Pinball FX3 Tips & Strategy Guide YouTube Channel - PinStratsDan

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Message par Veuve Pinsec le Dim 8 Déc 2019 - 0:56

@FunkySon a écrit:
@Cloda a écrit:I played some tournaments tonight and now I'm really frustrated that tournament scores does not count towards the leaderboards.  I'd like if tournament scores (with evidence like a photo) can count towards this leaderboard.

I agree with you.
I do not know all the parameters of the tournaments but if it's standard with 3 balls (no more), I think that it can count for our leaderboards:)

OK, no problem for me either.

We will also add the records made in the tournament (if the settings are those of a normal game with 3 balls and extraball)

So you can post your scores, I'll add them in our leaderboard.

EDIT:

In fact, you've already posted them.
I put them in the leaderboard.

Tables Williams: Les records des Lupiens en mode arcade

Tables Williams: Les records des Lupiens en mode tournoi
Veuve Pinsec
Veuve Pinsec
Organisateur de tournois
Organisateur de tournois

Message par The Goldwheelchair le Mar 10 Déc 2019 - 1:30

J'ai amélioré sur Fish Tale en Arcade, je crois bien...

A l'instant amélioration sur AFM en mode tournoi :
Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Afm_tr10

"HYDRA n'aime pas les fuites, il met des couches culottes?"
The Goldwheelchair
The Goldwheelchair
LUPien Grand manitou
LUPien Grand manitou

Message par ibeuze le Mar 10 Déc 2019 - 16:52

Salut tout le monde, je suis tout nouveau sur le forum.
Voila mon meilleur score sur Monster Bash arcade (Fait sur la version STEAM):

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze12
ibeuze
ibeuze
Bébé LUPien
Bébé LUPien

Message par Veuve Pinsec le Mar 10 Déc 2019 - 21:20

@ibeuze a écrit:Salut tout le monde, je suis tout nouveau sur le forum.
Voila mon meilleur score sur Monster Bash arcade (Fait sur la version STEAM):

Félicitations ! et welcome

Je t'ajoutes dans notre leaderboard.

Si tu as d'autres records à rentrer, tu peux en faire la liste (même si tu n'as pas de screenshot)

Veuve Pinsec
Veuve Pinsec
Organisateur de tournois
Organisateur de tournois

Message par Cloda le Mar 10 Déc 2019 - 21:49

It plays nicely, but is pretty easy.  I was one jewel away from my second batle with the Genie, hopefully tomorrow!

TotAN - Classic Arcade

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal20

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Message par FunkySon le Mar 10 Déc 2019 - 22:07

Bravo @ibeuze.
Te voilà déjà dans le top 10 !

Hâte de découvrir cette table aussi @Cloda.
FunkySon
FunkySon
LUPien bavard
LUPien bavard

Message par ibeuze le Mer 11 Déc 2019 - 8:40

Bonjour a tous, petite mise a jour de mon score sur Monster Bash arcade, que j'avais déjà améliore entre temps d’ailleurs. Very Happy Very Happy Very Happy  
Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze10
ibeuze
ibeuze
Bébé LUPien
Bébé LUPien

Message par Cloda le Mer 11 Déc 2019 - 9:04

@ibeuze a écrit:Bonjour a tous, petite mise a jour de mon score sur Monster Bash arcade, que j'avais déjà améliore entre temps d’ailleurs. Very Happy Very Happy Very Happy  
Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze10

Well done! I guess I've probably slipped out of the Top 10 by now. Will give it another go once I'm through the Vol 5 tables.

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Message par The Goldwheelchair le Jeu 12 Déc 2019 - 2:19

Amélioration sur AFM en mode Arcade, y'a de quoi devenir chèvre sur cette table !

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Afm_ar10

"HYDRA n'aime pas les fuites, il met des couches culottes?"
The Goldwheelchair
The Goldwheelchair
LUPien Grand manitou
LUPien Grand manitou

Message par FunkySon le Jeu 12 Déc 2019 - 19:51

Cette semaine peu de temps finalement pour m'habituer à la table du tournoi.
Du coup ce soir un score qui me permet quand même de rentrer dans le Top10 arcade (du club).

Attack From Mars Arcade :

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 20191215
FunkySon
FunkySon
LUPien bavard
LUPien bavard

Message par Veuve Pinsec le Ven 13 Déc 2019 - 22:42

Une seule partie ce soir de Tales of Arabian Nights en classic arcade et ..

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 44212087

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 44212086

Veuve Pinsec
Veuve Pinsec
Organisateur de tournois
Organisateur de tournois

Message par ibeuze le Mar 17 Déc 2019 - 12:12

Bonjour les LUPiens, voila quelques screenshots pour le leaderboard, je me suis bien acharné sur Fish Tales pendant deux trois jours. Cette table va me rendre complètement marteau  KO!  gnagna , je l'adore mais je la trouve horrible a scorer (pour le moment, pas un seul Super Jackpot décroché  :/ ).
Fishe Tales Arcade : Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze13 Fishe Tales Tournoi : Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze12 Monster Bash Tournoi : Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Ibeuze11

PS: Je viens de me rendre compte qu'en étant pas connecté sur le forum, je ne pouvais pas cliquer sur mes anciennes miniatures pour les visualiser, mais en étant connecté c'est possible.
C'est pareil de votre cote, ou est-ce que même connecté c'est impossible ?
ibeuze
ibeuze
Bébé LUPien
Bébé LUPien

Message par Cloda le Mar 17 Déc 2019 - 13:39

Do we still post in here, or is this now replaced with the leaderboard we fill in ourselves?

Tales of the Arabian Nights - Classic Arcade

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal21

Cirqus Voltaire - Classic Arcade

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Screen10

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Message par Veuve Pinsec le Mar 17 Déc 2019 - 22:28

@Cloda a écrit:Do we still post in here, or is this now replaced with the leaderboard we fill in ourselves?

google translate -

You can continue to post screenshots here. It's good to know that players continue to improve their records.

However, you must complete the form to register it yourself on the new scoreboard.
For the moment, the scoreboard for this topic is not the same (and I continue to complete it from the captures). But sooner or later, there will only be the leaderboard to complete yourself.

Veuve Pinsec
Veuve Pinsec
Organisateur de tournois
Organisateur de tournois

Message par wims le Mar 17 Déc 2019 - 23:06

GG Cloda ! Roi I'll see your strategy later.

« Avec des scores pareil ils ont blqué le temps ou on les boules illimitées » (Maître Yoda is back (dans les bacs), mai 2018).
wims
wims
Admin
Admin

Message par Cloda le Mer 18 Déc 2019 - 12:21

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal23

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Message par Cloda le Dim 29 Déc 2019 - 15:35

I'm not getting the form where I self update my scores to load, so will add the records here for nwo.

Creature from the Black Lagoon - Classic Arcade

I tried to get 10 million and was one super jackpot away... missed it in two different games! Now I'm tired of the table again...

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal24

Williams Pinball : Les records du LUP's Club en mode Classique (arcade et tournoi) - Page 8 Pinbal25

Discord - PinStratsDan

Twitter - PinStratsDan

Facebook - PinStratsDan

Cloda
Cloda
LUPien timide
LUPien timide

Page 8 sur 8 Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut